What are some of your best ideas?

I’m curious to see what kind of ideas for Bytes you all have. I want to compare your ideas to my ideas, and maybe even find some inspiration for even more ideas (I promise I won’t steal any lol).

8 Likes

Umm… me be like: AHAHHAHAHFNDBBALAKCJ… yeah…

4 Likes

hehehehe you ain’t slick :smirk::wink: We can compare when Byte drops. #NOPEEKING

10 Likes

Sorry i got a patent :sunglasses:

6 Likes

why not read the #idea category :grin:

3 Likes

The only good ideas I had I already made in beta tbh, haven’t been thinking of as many since I started posting on YouTube again

4 Likes

idk do fun comedy vids and they are six secs so try to not make them sloppy

3 Likes

i’m in the filming and editing process of my vids however what has helped me a lot is watching A LOT of old vines and vine stars suchh as lele anwar hannah nash cameron adam like just look at the type of content and know what kind of demographic your going for and start doing vids

4 Likes

also i was trying really hard on my vids but honestly im just having fun so they look organically good :black_heart::black_heart::black_heart:

4 Likes

Heeehee, I love how everyone’s deterring from the question

5 Likes

The sooner you find some great taste of nostalgic vines, the better​:rofl::hugs:

3 Likes

Also post your social security number with your best ideas, thanks.

That’s a joke, don’t post your social security number on the internet.

10 Likes