Second week just started!

The second week has started ! Are you guys ready ? :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

12 Likes

I can smell it haha

4 Likes

Ikr!!!:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 Like

it will sooner or later arrive

3 Likes

Readddyyy

4 Likes

Yeet. Let’s keep our expectations aligned though – @cami_p specifically said late this week, but more realistically early next week.

I’m just as hyped as everyone else, trust me. I just don’t want to get my hopes up – it makes the wait that much worse!

6 Likes

Took the words right out my mouth lol. Keep the hype ppl!

2 Likes

I have moved my expectations to early next week

Tho I’d be happily surprised if it came out this week #hehe

6 Likes

Thanks lex ! :grin:

1 Like

I guess me too

1 Like

This suspense is killing me! :sob:lol

The Byte team has worked sooooo hard for us. That’s why I’m so patient.

They care too. That’s why I’m in no rush.

4 Likes

It’s gonna be funny to watch us all explode with excitement when it hits :joy:

2 Likes

The amount of times things got delayed is beyond what I can count. :rofl::rofl::rofl::rofl:

This was meant for January :rofl: , well hopefully we get it next week :heart_eyes::heart_eyes: This week would be a surprise in case it happens. :heart_eyes:

2 Likes

Locked and loaded.

2 Likes

Anyone else wanna just sit in the app store waiting for something to happen?

3 Likes

Well, the beta will run for probably about a month before it is released to the public in the app store.

3 Likes

Still tho

2 Likes

I’ll sit in Google Play, you sit in the App Store and we’ll keep everyone informed. Sound like a plan?

2 Likes

Sounds good to me :sunglasses:

3 Likes

Did he actually just tweet this ? Today I didnt see it !!

1 Like