Inspiration

Who are some people whose sense of humour and jokes are v inspiring to u?

I find Liza Koshy, Shayne Topp, and some others to be hilarious and (kind of) humour role models lol.

8 Likes

My inspirations for comedy and humor are David Dobrik’s vlogs. He was the first to start comedy vlogging and I haven’t really seen anyone else with the same style. It’s literally a vlog turned sitcom its super dope.

8 Likes

Oooh, King Bach, DeStorm, and CalebCity.

5 Likes

Yeah David Dobrik is on another level. Iconic.

6 Likes

david dobriks whole squad inspires me, also nick colletti and Christian leave are hilarious

7 Likes

Yeah for sure, He’s an inspiration to me and I plan to be making hilarious videos one day.

6 Likes

Prozd, Long Beach Griffy, Caleb City, and Youtube Musicians

7 Likes

Long beach griffy bruh LMAO that dude’s hilarious.

6 Likes

liza did inspire me especially with her comedy
david inspired me with his “vlog-type” material
gabbie inspired me with her complex vines

honestly everyone inspired me

6 Likes

My family really inspired me to want to use my sense of humor to make others happy because I really enjoy it when I can actually make someone laugh.
Also some byte comedic inspiration is @heckingheck, @iridium, and @Benf. I find them super funny, they’re some comedy role models for me.
I have some comedians who I think have inspired me but my reply is getting pretty lengthy :sweat_smile:

10 Likes

TYSM!! I’m happy to help :grin::grin:

7 Likes

CalebCity, Nathan Zedd, Almonte, Victor Pope Jr

3 Likes

Honestly, if anyone remembers Owl Pump Yard from Vine, those guys were such an inspiration to me!

4 Likes

TheOdd1sOut, and other Animators!

5 Likes

evan breen

2 Likes

I do prefer more of the minorites in stand up as my inspirations compared to social media comedians :blush:
Abbott and Costello
Woody Allen
Joan Rivers
Jackie “Moms” Mabley
Red Foxx
Richard Pryor even tho some of his stuff was too extreme for me lol
Bernie Mac
Steve Harvey
Patrice O’Neil (R.I.P.)
Chris Brown and Dave Chappelle
Monique
Russel Peters

3 Likes

i like the bill wurtz style, he’s weird but his music style is awesome and without him, i won’t even know what vine is.
i like Jaiden Animation and PewDiePie too, they were super cool.

2 Likes

i enjoy ryan higa and key peele as inpring funny dudes. also hannibal buress as well

2 Likes

hey you just gotta jump in and do it. i’ve wanted to for a long time and tonite decided to just go for it. i honestly feel like the more you do it, the better your content will eventually become.

2 Likes