I still can't believe I just did that

I’m sorry yall I really lost it :rofl::rofl:

7 Likes

changed to #off-topic

LMAO you thought boy

2 Likes

Lmaoo you better pounce on that when the link drops cuz some people here got your code :laughing:

3 Likes

They still can’t download it tho so I’m good still

4 Likes

You got HyYYppEDd

4 Likes

Damn close

2 Likes

I really did I hope I didn’t get kick out

2 Likes

Don’t worry, everyone makes mistakes. Just be careful in the future.

3 Likes

Thank you😊

1 Like

its okay man…were all going a little cray cray :sweat_smile:

3 Likes

No problem. So happy for you bro! Can’t wait to see your content

2 Likes

Omg went too crazy tbh :rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

2 Likes

Thank you so much and I can’t wait to see your content either this is our time now and I can’t wait :100::fire::fire::fire::fire::fire::airplane:

1 Like

No one will get in as the people who have your code won’t be able to download it …

2 Likes

Daz black made a joke saying “can you (Chuck) one my way” saying that he wants your code I think lol.

3 Likes

Mistakes happen :two_hearts:

3 Likes

Thanks I feel better now :fire:

2 Likes

Thanks :fire:

1 Like

What happened?

2 Likes

:eyes::eyes::eyes: What I miss??? DON’T RUIN THE BETA PEOPLE!!!

3 Likes