Have you ever thought about how weird sleeping is? You literally don’t move for 8 hours but your brain plays mini movies in your head

Its weird when you think about it like this lol

15 Likes

Yeah, thinking about this is one of the main reasons why I sometimes can’t sleep like I’m just laying there thinking “any second now, I’m gunna be unconscious”. It’s kinda weird tbh

4 Likes

You occasionally twitch in your sleep. But this is definitely a shower thought.

4 Likes

“WHEN WE ALL FALL ASLEEP, WHERE DO WE GO?” Album by Billie Eilish

6 Likes

puerto rico, she says it in the song.

3 Likes

hahaha 8 hours you say

6 Likes

What really messes me up is when I dream of another life. And then I wake up in this life confused. Like wtf brain?! :cold_sweat::weary:

5 Likes

It’s crazier when people watch you

3 Likes

Go back to sleep alex you interrupted me watching you.

4 Likes

tHAT BILLIE EILISH REFERENCE YES

i was about to if no one did, but u restored my faith

3 Likes

Whatcha mean 8hrs?

3 Likes

Do you even have a dream so real you wake up thinking you are in it and actually have to think for a good minute to make sure it isn’t real, it’s happened a few times with me.

3 Likes

hey everyone come over to mine im streaming avengers endgame in my head.

3 Likes

I always fall asleep in class

2 Likes

Never thought of it that way, but I can see the point. Unusual you spend 8 hours a day doing nothing, but it can feel pretty graftifying. Same can’t be said for standing 8 hours all day doing nothing but standing all day holding a sign.

2 Likes

Lol 8 hours I dont think so

2 Likes

Would have to say I’v had that problem the majority of my life before sleeping. It’s annoying when it happens espeically when you’re almost to the point of deep sleep

2 Likes

I had a dream about me in a skyscraper and there was a earthquake and my middle school janitor was in it weird dream :joy:

1 Like

Yeah, and amazingly sometimes these mini movies aka dreams may be the harbingers of something good or bad.Just wanted to mention a short story about myself that occurred not long ago. I was dreaming about something unusual that made me wake up in the middle of the night. But when going back to snooze and I could not sleep at all. I recollected only tiny pieces of my dreams and when studying their meanings I found this cite https://dreams-meaning.com/blog/dreams-about-lions. You know, I have decided to talk about this with medium Amanda. This turned out to be considerably impressive and difficult content, even if everything looks simple at the first sight, but Amanda clarified everything to me.

1 Like

What 8 hours are u kidding me :joy: due to this online classes my brain can’t even complete one single mini movie :joy: i wish i could complete mini movies at night oh god please help :joy::pray:

2 Likes