Getting unfollowed

Do you guys get unfollowed? Cuz I do.

Just wanna ask

21 Likes

All the time! Haha

17 Likes

Not sure if it’s a glitch or a follow-for-follow/then unfollow technique. But I’ve experienced a glitch where i follow someone and then i see their account later and it says I’m not following them, sooooo who knows :sweat_smile:

29 Likes

some ppl be sneaky and follow so you follow back, then unfollow

it’s real lame and toxic :slight_smile:

why don’t people aim to gain followers organically by just making content that’s worth a follow? there are a LOT of people who are following everyone just so they follow back :clown_face:

i don’t understand.

43 Likes

I don’t wanna name this guy. But he followed me 3 times in 2 months. Byte broke i guess

12 Likes

Honestly it’s very disappointing. I think it is a glitch but at the same time it’s obvious with some people so yeah :woman_shrugging:t6:Idk what to believe

22 Likes

Agreeeeee with this hugely, doesn’t make sense!

8 Likes

Honestly hasn’t happened to me yet. Fingers crossed people don’t unfollow :laughing: :sweat_smile:

2 Likes

I do think it’s a glitch because @LeaElizabeth commented on one of my posts the other day because she thought she was already following me but the app said she didn’t?! :thinking:

6 Likes

That’s weird :roll_eyes: :grimacing:

2 Likes

Ikr

2 Likes

3 Likes

sometimes i have to follow more than once, because byte doesn’t register it for some reason. but this isn’t the case all the time - it happens rarely. like @ShonziTho and @alleyredd said, people might use the follow/unfollow technique to gain followers, which is stupid.

21 Likes

idk but i did notice ollie following then unfollowing all my alts lmao

11 Likes

I have like 30+ people following for no reason because they expect to follow back

5 Likes

:grimacing:

5 Likes

:grimacing::grimacing::grimacing:

4 Likes

Byte is still in BETA TESTING. :joy::rofl: Gotta make sure the unfollow button is ready for launch. :man_shrugging:

jk :joy::innocent:

9 Likes

Not sure because i don’t follow people I’m not interested in

8 Likes

I followed you and then thought you stopped posting for a while, but then I found one of your videos in the global feed and the app had apparently made me unfollow. I was disappointed bc I’d missed about a month worth of bytes from you lol

10 Likes