Cringy Child Names

What’s the most cringe name you could give your child?

Pepper

1 Like

Hot take; all names are beautiful because it’s the first gift a parent gives their child.

9 Likes

Already saw headlines with parents naming their kids Corona, Covid, Vairus (pronounced like virus) smh

7 Likes

Jhaerie – oh wait that’s my name :eyes:

2 Likes

Saad maan and whet faartzfunny-unfortunate-names-136-589db66a36417__605 funny-unfortunate-names-129-589c75afb5a1f__605

3 Likes

naw even worse is kid

that’s very optimistic but i’m going to have to respectuflly disagree

sounds cool tbh

he indeed looks like a sad man lol

1 Like

I’m just here to see if anyone says my son’s name. I will unfollow the person who does lol JK!!!

2 Likes

is his name ray ray too? lol

1 Like

Haha! Technically! He is a third and he goes by Trey! Trey Lego. Sounds like an athlete to me but I’m probably just wishful thinking!

1 Like

hey we might have an nfl star in the makin haha. Keep up the good work

1 Like

Carson

2 Likes

3 Likes

I’d say “Apple” but honestly I kind of respect the balls it took Gwyneth Paltrow and Chris Martin to name their firstborn that lmao

4 Likes

idk he looks not amussed by his cringy name lol

1 Like

man these celebrites need to lay off the coke. i’m done

1 Like