Check your byte email?

yo i was wondering if there was anyway to check the email you used when signing up with your byte account , others like myself may be a little forgetful or just wanna be rest assured that the email we think we are using is that one , didn’t know if there was a way so i didn’t add this to ideas/features , would be very nice to know , thanks

9 Likes

It should be under :gear:Preferences :point_up:t5:

3 Likes

I don’t have

1 Like

i’m talking ab the email used when signing up on byte , not the forum

3 Likes

Oh, bruh, nvm, you right :thinking: Are we kinda SOL for now, unless you search all your inboxes?

2 Likes

I remember my beta invitation went to my spam folder, and my 2 invite codes email I never did see. Not even in my spam folder. So I’m really paranoid that I’ll miss this email if I’m lucky enough to be invited.

2 Likes

same here lmao , i’m pretty sure it’s the right email , but i guess we will have to wait this coming week to see , if given the opportunity! @_Orange

2 Likes

Do you remember your byte password? If so, you could log out of your byte account then try to log back in with a couple email addresses you think it might have been…as long as you know your password then you should be able to get in once you get the right email/pass combo entered. If you’re worried that youd get locked out though then disregard this. I have no expertise on the matter or credentials to back me up lol, this is just what I’d assume might help