75,000 Loops Woo! ๐Ÿ˜

Another moment where I just want to say thank you to everybody in the Byte community from the staff that keep everything fluid to the creators whoโ€™ve had me crying laugh on here & last but not least the supporters who keep me motivated to create content and put smiles on faces. Cheers to a long full life for Byte ! :tada::100:

(Yes the math for loops watched equals a total work week. No Iโ€™m not addicted , I just donโ€™t want to stop scrolling :sob: )

35 Likes

Congratulations :champagne: Lucky!!! :woozy_face:

5 Likes

Lol thanks ! Itโ€™s been a lot of promoting it to friends and family, I even threw it on my business cards :joy:

5 Likes

Contrat :fire::fire::bust_in_silhouette::bust_in_silhouette:

4 Likes

Much appreciated :pray:t5::100:

2 Likes

I bully my friends that have TT to download this app :triumph::face_with_raised_eyebrow: IQ 200+ for having it on business cards.

3 Likes

Luckily a lot of my friends didnโ€™t have TikTok to begin with and were hype to see something reminiscent of vine come to life. But thanks thanks, Iโ€™d like to say Iโ€™m a bit of a marketing pro.

4 Likes

Hmmโ€ฆ Iโ€™m close to 100 stars tooโ€ฆ guess it takes longer to get to 100 then at the rate Iโ€™m at :joy:

Congrats

3 Likes

Congrats, buddy boy :tada: Shoot for the stars :stars:

2 Likes

Did you have the 20 beta tester stars? & Thank you :pray:t5:

4 Likes

Thank you :grin: Shoot for the stars and enjoy the view. :100::100:

3 Likes

Yus

#betagang

3 Likes

Thatโ€™s lit man, I wish I wouldโ€™ve been a part of it all then too. But itโ€™s amazing seeing the growth even just since the launch.

3 Likes

Ayyy Congrats man! Thatโ€™s a hell of an achievement!! :clap: :clap: :clap:

2 Likes

Thank you ! Itโ€™s been an amazing ride thus far.

1 Like

Wooo congrats!!!

2 Likes

Yo, shit, man, 75 THOUSAND loops? I donโ€™t think I can even count that high! I think I have, like, five loops, four of which are probably just me! Youโ€™re killing it, dude! Keep it up. Itโ€™s people like you that are keeping this community ALIVE! <3

3 Likes

Thank you ! :pray:t5:

2 Likes

:joy::joy::joy: you a funny guy, donโ€™t quit on us either. Much appreciated :pray:t5:

2 Likes

Congratulations :tada::tada::tada:

2 Likes